Με σημαντικές διακρίσεις ολοκληρώθηκε η αγωνιστική περίοδος για τη φοιτητική ομάδα ART-14 του Α.Π.Θ. και το νέο μονοθέσιο αυτοκίνητό της.
Η σεζόν για την Aristotle Racing Team ξεκίνησε με τον κορυφαίο στο είδος του, Παγκόσμιο Διαγωνισμό Formula Student Germany που πραγματοποιήθηκε στο Hockenheimring από τις 29/7 έως 3/8/2014, όπου συμμετείχαν 75 ομάδες από όλο τον κόσμο. Η ART έχοντας μια εξαιρετική παρουσία, τερμάτισε σε όλα τα αγωνίσματα παίρνοντας την 12η θέση στη γενική κατάταξη μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων του κόσμου και μαζί με τη θέση αυτή, την ώθηση για τη συνέχεια των αγώνων. Παράλληλα, κατέλαβε επιμέρους την 5η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγησης και την 9η θέση στην Παρουσίαση του Επιχειρηματικού Πλάνου.
Ο επόμενος αγώνας της ομάδας πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 24/8, στο Gyor της Ουγγαρίας. Η ART τερματίζοντας σε όλα τα αγωνίσματα κατάφερε να καταταγεί 12η ανάμεσα σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες του θεσμού. Επιπλέον, κατέλαβε το βραβείο της 3ης θέσης στη γενική κατάταξη των στατικών αγωνισμάτων, ενώ παράλληλα πήρε την 5η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγησης, την 9η θέση στην Παρουσίαση του Επιχειρηματικού Πλάνου, την 7η θέση στο αγώνισμα της Επιτάχυνσης με χρόνο 3.966 sec για τα 75m, ενώ κατάφερε να προκριθεί στους τελικούς του αγωνίσματος Engineering Design, όπου ύστερα από μία δύσκολη δοκιμασία εξέτασης κατάφερε να καταλάβει την 8η θέση μεταξύ 38 ομάδων.
Ο τρίτος αγώνας όπου συμμετείχε η ομάδα ART πραγματοποιήθηκε στην πίστα Riccardo Palleti, στο Varano της Ιταλίας, από τις 29/8 έως την 1/9/2014. H ομάδα ART κατάφερε να διακριθεί μεταξύ 50 ευρωπαϊκών ομάδων, οι περισσότερες από τις οποίες είναι παραδοσιακές δυνάμεις του θεσμού, αλλά και οι κορυφαίες του κόσμου. Αρχικά έλαβε την 3η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγηση, την 7η θέση στο αγώνισμα της Παρουσίασης Επιχειρηματικού Πλάνου, ενώ κατέλαβε την 9η θέση στο Μηχανολογικό Σχεδιασμό. Στη συνέχεια, με μία πολύ καλή παρουσία και στο αγώνισμα της Επιτάχυνσης και της Πλαγιολίσθησης, ήρθε ο 5ος καλύτερος χρόνος στην πίστα στο αγώνισμα του Autocross, όπου με αυτή τη θέση η ομάδα εκκίνησε στο αγώνισμα της Αντοχής και Οικονομίας καυσίμου όντας στην καλύτερη πεντάδα. Τέλος, κατέλαβε την 5η θέση στο αγώνισμα Αντοχής και Οικονομίας Καυσίμου και την 4η θέση στη γενική κατάταξη έχοντας συγκομιδή 751/1000 πόντους, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της ομάδας, αλλά και την υψηλότερη που έλαβε ποτέ ελληνική ομάδα στα πλαίσια Επίσημων Διαγωνισμών Formula Student Combustion.
«Επόμενος στόχος της ART είναι η ανανέωση της ομάδας και η εισαγωγή νέων μελών, όπου θα αποτελέσουν την ART-15. Έχοντας παρακαταθήκη μία επιτυχημένη χρονιά, η ομάδα ελπίζει σε μεγαλύτερες διεθνείς διακρίσεις, ενώ με τη συγκομιδή της σε πόντους και στους τρεις αυτούς αγώνες θα εκτοξευθεί στην Παγκόσμια Κατάταξη, καθιστώντας την πρωταγωνιστική δύναμη του θεσμού» υποστηρίζουν τα μέλη της ομάδας ART του Α.Π.Θ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο αυτοκίνητο του Α.Π.Θ. κατασκευάστηκε ύστερα από αεροδυναμική μελέτη για την τοποθέτηση αεροδυναμικού βοηθήματος στο μονοθέσιο (αεροδυναμικό πάτωμα-διαχύτης). Επίσης, αναπτύχθηκε ένα καινοτόμο σύστημα τηλεμετρίας για την απ’ ευθείας και άμεση λήψη δεδομένων εν ώρα δράσης του μονοθέσιου στην πίστα. Καθοριστική είναι η μείωση βάρους των επιμέρους κομματιών και κατ' επέκταση ολόκληρου του μονοθέσιου που επιτεύχθηκε προσδίδοντας νέες δυνατότητες, σε συνδυασμό με τον εργονομικό σχεδιασμό για το cockpit του οδηγού (κάθισμα, dashboard, τιμόνι κλπ).